keskiviikko 4. toukokuuta 2016

My last week

Viimeistä viedään, enää muutama päivä ja sit tartteekin lähteä takas Suomeen. Tän viikon oon Leeds City Collegessa ja Technology Campuksella, opetan lastenkasvatusta (tms) opiskeleville nuorille askartelutekniikoita mitä he voi sitten tulevaisuudessa käyttää lasten kanssa työskennellessään.

Eilen kävin koulun lähellä opettajani kanssa kiertämässä ja katsomassa askartelukaupan valikoimaa. Samalla kun käytii postissa niin lähetin kortit Suomeen, naureskelin et ehtiiköhän ne ennen minuu perille :D Yhdelle ryhmälle ohjasin jo eilee hedelmien piirtämistä ja kirjontaa, tänää tein sitä samaa toisen ryhmän kanssa.



Siinä vähän materiaaleja.

 Päivän päätteksi kävin kaupungilla shoppailemassa ja ostin tollaset korvakorut/feikki lävistykset ja vielä yhen t-paidankin. Uudet kengätkin tarvitsisin, oon omat lenkkarit saannu nilkasta/kantapäästä puhki ja ne on hiertäny mulle rakon. Onneks olin pakannu toiset kengät mukaan, mut ne vaa on korkkarit ja kävelin niil tänää ekan kerran, ei kuitenkaa ehkä ihan fiksuin veto mennä heti sitte kaupungille kävelee :D


Kauppakeskukses kävin letulla. Tällä ruokavaliolla ei uskois et mun paino on tääl pudonnut kaks kiloo! :D Mut olenkin kyl liikkunu tosi paljon ja kävelly ympäriinsä. Vielä meinasin täs joku pvä käydä ostamas vaikka suklaata äitienpäiväksi lasten mummuille. Kotona on paree olla Fazerin sininen odottamas! :D (Hähähäää, painon pudottaminen ja suklaasta puhuminen ei oikein mätsää xD)

Mun seuraava päivitys taitaakin olla sitten Suomessa kirjotettu :) Laittakaahan kysymyksiä tulemaan jos jokin mun tekemisistä on jäänny askarruttamaan!

2 kommenttia: