keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Home Sweet Home and back to business

Lauantaina lähdin puoli yhden aikaa liikkeelle, läheiseltä juna-asemalta lähti juna Leedsin juna-asemalle 12.44 ja 13.20 lähti juna Manchesterin lentokentälle. Vähä ennen kolmea olin lentokentällä ja siellä sitten odottelin että mille portille pitää mennä. Lentokin oli ihan aikataulussaan ja puoli 11 olin Helsingissä. Esa tuli mua vastaan ja yhden aikaa yöllä oltii kotona.

Reissussa oli mukavaa olla, mut ihanaa oli tulla myös takas kotiin! :)


 Muksutkin tais olla innoissaa ku äiti tuli takas kotiin, tai sit ne vaa oli odottanu tuliaisiaan :D Helmi sanoi et pitää ottaa kuvia, nii miehän sit otin kuvia :)

Sunnuntai aamusta ennen ku mentii mun äidille, niin kävin ottamas uuden tatskan! Itse tykkään ainakin, nii en välitä mitä muut on tosta mieltä :) Kovasti jo aloin miettimää et mitä sit seuraavaks :D

Maanantaina tulin takaisin tänne pajalle ja hetki piti miettiä et mitäs sit seuraavaks alan tekemää ja mitä multa jäi kesken. Aloin sitte suunnittelemaan mun kulttuurilähtöistä tuotetta ja päätin et alan valmistamaan japanilaisen puumiekan, eli bokkenin. Tänään sain mun mallikappaleen valmiiksi ja seuraavaksi sitten alan tekemään varsinaista tuotetta. Ensin tarvii kuitenkin saada toi tuotteen suunnittelu valmiiksi ja rupesin hetki sitten aloittelemaan nukkekotiin nojatuolia. Minult on nähtävästi kuvat kadonnut, nii tarttee ainakin yksi tehä että saan edes jotain kuvia siitä valmistuksesta. Kirjallisetkin on pakko saada kasaan nyt tällä viikolla ettei jää mitää sitte viime tippaan!

Tässä mun bokken. 

Vielä sellainen tuli mieleen Englannista, että siellä syödään lounaaksi leipää ja mulla tuli kiintiö hetkeksi täytee tos kolmes viikos :D Manchesterin lentokentällä söin jonku patongin ja meinas alkaa oksettamaa. Yöh.
Huomasin että hyvin tulen toimeen itsekseni ja suomalaista metsää tuli ikävä! "You can take the Finn out of forest, but you can't take the forest out of the Finn".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti